Cena reklamního videa

Je jasné, že jedna z prvních otázek, která vás jako klienta napadne, zní: a kolik mě to bude vlastně stát?

Většina produkčních společností přímou odpověď odmítá.

A z dobrého důvodu.

Stanovit cenu reklamního videa je bez bližších informací velmi obtížné. Jednotlivé projekty se totiž liší již délkou natáčení, potřebnou technikou, požadavky klienta, náročností dalšího zpracování během postprodukce, výší případných honorářů herců.

Laik se často domnívá, že rozhoduje délka videa. To je ovšem pravda jen částečně. Je obrovský rozdíl mezi dvouhodinovým záznamem koncertu a propracovaným několikavteřinovým reklamním spotem.

Představte si dvě možné varianty propagace jedné firmy:

Kamera pomalu snímá výlohu kadeřnictví, najíždí otevřenými dveřmi dovnitř a švenkuje po interiéru. Vidíme kadeřnici, která stříhá svého zákazníka. K tomu všemu hraje příjemná hudba…

Před kadeřnictvím zastavuje luxusní limuzína, ze které vystupuje George Cloony…

Už rozumíte?

Když tedy mluvíme o ceně reklamního videa, můžeme se odrazit pouze její spodní hranice, protože ta horní je prakticky neomezená.

U nás ho můžete pořídit již od 13 000 Kč. Na první zakázku vám navíc poskytneme 50% slevu. Takže Vás jednoduché propagační video vyjde na nějakých 6 a půl tisíce.

Orientační ceny při běžné produkci:

  • Předprodukční příprava (konzultace, shotlist, základní scénář) – cca 3.000,- CZK
  • Natáčecí den (kameraman, asistent kamery, 1 kamera + základní technické příslušenství, světla, slider, stativy) – cca 10.000,- CZK
  • Pilot dronu + dron – cca 1.500,- CZK/h
  • Pronájem další profesionální techniky dle požadavků klienta (kamera, mikrofony, studiová technika) – od 6.000,- CZK/den
  • Hudební licence – cca od 1.000,- CZK/ks
  • Herci, voiceover, makeup – dle sazebníku agentur
  • Postprodukce, střih, colorování, grafika – cca 2.500,- CZK/den
  • Cestovné, ubytování – dle lokace

kontakty

Adresa

KoFam Media s.r.o.

Pobřežní 249/46

186 00 Praha 8

Sledujte nás